-20-

20
<<First Latest>>
Save My Place | Load My Place

Author Notes:

Kupocake

21st Aug 2012, 10:00 AM

Oh shit.

Anyway, take a spankin' new banner! Also, here's the integrated comment system. I made it so that there's just one comments section, and I made it so it's easier to comment too! Hope you like the site changes. Disqus will still be implemented on my Tumblr blog.

Site renovation will keep on comin'.

Comments:

Tantz Aerine 21st Aug 2012, 10:01 AM Reply
Tantz Aerine
Looks good all around :D
Kupocake 21st Aug 2012, 10:44 AM Reply
Kupocake
Thank you!
Nightsky 21st Aug 2012, 10:05 AM Reply
Nightsky
You know, I refreshed the ComicFury homepage, wondering if this had updated yet, and there it was, right at the front of the list. :D Also, I love the new layout and banner. Glad to see the Disqus is gone; it was annoying to scroll past it.

Anyways, it seems that the green has moved from the irises to the rest of Carl's eyes. Certainly not good.
Kupocake 21st Aug 2012, 10:46 AM Reply
Kupocake
I (almost) always update at 10 am PST on Tuesdays, if you want to know the exact post time. :U

And thank you! I'm happy with the new banner/cleaner comment system too.
TheOneBlueGecko 21st Aug 2012, 10:55 AM Reply
TheOneBlueGecko
Wow, I love this page...but more than that, I am impressed with in integrated comments, it really looks great!
Kupocake 21st Aug 2012, 3:23 PM Reply
Kupocake
Thank you! I worked hard renovating the site. :D
Andre61 21st Aug 2012, 11:12 AM Reply
Andre61
I guess he was never told NO!
Kupocake 21st Aug 2012, 3:24 PM Reply
Kupocake
Never take no for an answer. XD
Centcomm 21st Aug 2012, 11:44 AM Reply
Centcomm
fab page - I dont know what else to say - checks .. um was this marked for violence because I think Dude may need some garlic / wait silver . um oh poo I dont remember oh ! old priest and a young priest !!!
Kupocake 21st Aug 2012, 3:25 PM Reply
Kupocake
I might mark this for violence later on lol. It's a shame Dude's dogtags aren't made of silver. XD
TheSmilingPsycho 21st Aug 2012, 12:01 PM Reply
TheSmilingPsycho
The anticipation is killing me!
Kupocake 21st Aug 2012, 3:25 PM Reply
Kupocake
Take some pain relievers before next Tuesday!
TheSmilingPsycho 21st Aug 2012, 3:52 PM Reply
TheSmilingPsycho
Yes, sir. (Trusts that you're a doctor and immediately takes pills)
alexlafan 21st Aug 2012, 12:01 PM Reply
alexlafan
la lumière rouge donne un effet dramatique étonnant^^
Kupocake 21st Aug 2012, 3:26 PM Reply
Kupocake
Red light makes anything dramatic! :D
Kae 21st Aug 2012, 12:11 PM Reply
Kae
I like the new banner, mate. :] Also, I like how Dude & Carl are trapped in an infinite circle of trolling.
Kupocake 21st Aug 2012, 3:27 PM Reply
Kupocake
Thanks! And maaaaybe Dude pushed Carl a little too far. D:
MeatPopsicle199 21st Aug 2012, 12:24 PM Reply
MeatPopsicle199
Exciting! The new website layout looks great! Especially the new comments section, really good job ;)
Kupocake 21st Aug 2012, 3:27 PM Reply
Kupocake
Thank you and thank you! :)
Gearfish 21st Aug 2012, 12:59 PM Reply
Gearfish
Brosmith what have you doneeeee
Kupocake 21st Aug 2012, 3:28 PM Reply
Kupocake
"Oh god, uh, rooming with me isn't that bad I swear D:"
Real Hero 21st Aug 2012, 1:57 PM Reply
Real Hero
I like the new banner. :)
Gaaa! Please, Dude, don't be all intervention on Carl; you're about to get your throat ripped out! :O
Kupocake 21st Aug 2012, 3:28 PM Reply
Kupocake
Thank you!
Perhaps Dude should take the glowing green eyes as a warning sign by now...
momo 21st Aug 2012, 2:14 PM Reply
momo
The last two panels are especially nice with the red glow everywhere. Very ominous! I am now anticipating next Tuesday like crazy.
Kupocake 21st Aug 2012, 3:29 PM Reply
Kupocake
Thank you! Too bad it isn't next Tuesday yet. XD
TMDgraphics 21st Aug 2012, 2:24 PM Reply
TMDgraphics
Looooooove them green eyes. lol. they look cool.
Kupocake 21st Aug 2012, 3:29 PM Reply
Kupocake
They're also really handy in dark areas, if you forgot your flashlight.
TMDgraphics 22nd Aug 2012, 9:46 AM Reply
TMDgraphics
lol. clever! Im gonna have to get some for myself. lol.
Kat 21st Aug 2012, 2:27 PM Reply
Kat
Found this series by accident. Rejoice for happy accidents! I love this series. Anticipation is killing me. Come on Tuesday!
Kupocake 21st Aug 2012, 3:30 PM Reply
Kupocake
Hooray for happy accidents! Bob Ross would be proud. Thank you for the readership!
Guest 21st Aug 2012, 4:50 PM Reply
Guest
It just isn't poor Carl's day
Kupocake 21st Aug 2012, 8:15 PM Reply
Kupocake
It's never Carl's day, unfortunately.
Finz 21st Aug 2012, 4:52 PM Reply
Finz
Great changes you've made, nice job. Interesting plot twist ahead ^^
Kupocake 21st Aug 2012, 8:16 PM Reply
Kupocake
Thank you! And yes indeed. :B
FaffleMaster 21st Aug 2012, 5:18 PM Reply
FaffleMaster
Love the new banner! Also, excited to see Werewolf!Carl.
Kupocake 21st Aug 2012, 8:16 PM Reply
Kupocake
Thanks! Werewolf!Carl will most definitely show up in the future.

Now, if it's near or far-future, time can only tell. :B
MRottweilerDog 21st Aug 2012, 8:50 PM Reply
MRottweilerDog
Oh, boy... oh, boy... ow, right... you're a girl... so, ejem... oh, girl... oh, girl O_o
Where to start? I dunno...

The page interface, it looks so much awesome! I like the new banner, it tells a proper hint about the story on the title, and also about their relationship development on both characters put each one on a side, cool =3

The comment box looks so tidy and fashion-design, matching the whole page and stuff :P Delicious...
Disquis, well.. actually made an account by mistake thinking it was the only way to comment LOL XD!

Also, I dunno if it's new or it's something you added on the site-renovation, but I went from the beginning again trough the whole pages... and read the little commentaries you put on them, it's so cool... it feels like someone is reading the comic along with you! Neat, girl... just neat XD!

And so to the story, even I make and idea of what's going to happen... I'm still scared O_O
I'm worried more about Carl now rather than Dude ^^u Keep the awesomeness coming, girl!
Kupocake 22nd Aug 2012, 9:13 AM Reply
Kupocake
Thank you for all the warm comments! I enjoy putting the little extra commentaries on all the pages. :P

People seem to be worried about both characters!
Rinkel 21st Aug 2012, 9:35 PM Reply
Rinkel
OMG WTF CARL?!

Loving the new banner. :]
Kupocake 22nd Aug 2012, 9:14 AM Reply
Kupocake
Thanks!

"OMG WTF?" I bet Carl is thinking the same thing. XD
Guest 22nd Aug 2012, 2:32 AM Reply
Guest
Oh crap! Shit's goin' down now! THIS IS SO SUPER INTENSE!!!! C:
Kupocake 22nd Aug 2012, 9:14 AM Reply
Kupocake
Shit is CERTAINLY goin' down!!
Guest 22nd Aug 2012, 10:21 AM Reply
Guest
And now, It happens. will the Dude Survive?
Kupocake 22nd Aug 2012, 3:16 PM Reply
Kupocake
Dun dun dun...
TT 22nd Aug 2012, 4:32 PM Reply
TT
If Dude knew what was good for him, he'd turn and gtfo!
TT 22nd Aug 2012, 4:33 PM Reply
TT
Did I just see a flawless victory before the page refreshed after posting my comment? :O Love the default icon for commenters by the way!
Kupocake 22nd Aug 2012, 8:26 PM Reply
Kupocake
Hahaha yeah, the in-site commenting system has all sorts of awesome easter eggs. :U

Bean icons for everyone!
Kupocake 22nd Aug 2012, 8:25 PM Reply
Kupocake
If Dude were in a horror movie, he'd probably be the first to die. Or second to last out of pure dumb luck.
wr3h 24th Aug 2012, 7:04 AM Reply
wr3h
Woah. I go on and I see a new banner /and/ a new page.
AND OH SHIP CARL IS TURNING INTO A WEREWOLF.
I am in suspense.
Kupocake 24th Aug 2012, 12:00 PM Reply
Kupocake
It's like an early Christmas present or something!!

Suspenseful page is suspenseful.
Doomy 24th Aug 2012, 10:42 AM Reply
Doomy
Ohnoes ... TRANSFORMATION TIEMZ.
Kupocake 24th Aug 2012, 12:00 PM Reply
Kupocake
OR IS IT?
TT 24th Aug 2012, 1:19 PM Reply
TT
And then you kill the climax with Carl turning around and snarling at a random person about leaving his red mood lighting on the ground where he can trip over them!
Kupocake 24th Aug 2012, 4:11 PM Reply
Kupocake
The twist: it was Dude's sexytimes lava lamp, and Nosferatu plugged it in.
Doodleniks 24th Aug 2012, 7:55 PM Reply
Doodleniks
I didn't know there would be werewolves
I LOVE WEREWOLVES
A+ sir.
Kupocake 24th Aug 2012, 9:44 PM Reply
Kupocake
Hooray I pass the werewolf exam!
o - o 25th Aug 2012, 3:34 PM Reply
o - o
*cue X-Files theme*

Shit, son.

Also, your coloring is lovely!
Kupocake 25th Aug 2012, 4:25 PM Reply
Kupocake
Doo-dee-doo-dee-dee-doo~!

Thanks! :D
wr3h 27th Aug 2012, 2:50 AM Reply
wr3h
Soon....
Soon....
Kupocake 27th Aug 2012, 8:39 AM Reply
Kupocake
Mañana!
Kalegiro 27th Aug 2012, 8:16 AM Reply
Kalegiro
Awesome!
Kupocake 27th Aug 2012, 8:40 AM Reply
Kupocake
Thank you!
NightfallValley 4th Dec 2012, 10:42 PM Reply
NightfallValley
This comic is so good! What fun!
Just love the style and characters!